کانتر سورس بازان

کانتر سورس بازان #من_یک_ایرانیم

کانتر سورس بازان

کانتر سورس بازان #من_یک_ایرانیم

کانتر سورس بازان

اخبار از تمامی سرور های کانتر استریک سورس ورژن34
کانال بنده: https://t.me/counter_strike_css

طبقه بندی موضوعی

سلام علیکم


مبارک علیکم بحلول العید الفطر المبارک

نهنی و نعزی کل المسلمین اجمعین

#خلیک_بلبیت



دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ 99/03/04
Mehdi Hamidi

نظرات  (۱)

سلام داداش ببخشید من داخل سورس داشتم بازی میکردم البته همیشه تو سرور سورس بازان بازی میکنم امشب داشتم بازی میکردم که حواسم نبود و چیتمو روشن گذاشتم برا همین از سرور بن شدم حالا اگه از دستت بر میاد مارو آن بن کن بی زحمت دمتم گرم اسمم تو سورس monfared هست

پاسخ:
سلام و خسته نباشید
سرور سورس بازان فعلا اف میباشد
چون رویال سی اس اس همه سروراشو افلاین کرده
منم عضو سورس بازانم
fix: css pro| ebi

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی