کانتر سورس بازان

کانتر سورس بازان #من_یک_ایرانیم

کانتر سورس بازان

کانتر سورس بازان #من_یک_ایرانیم

کانتر سورس بازان

اخبار از تمامی سرور های کانتر استریک سورس ورژن34
کانال بنده: https://t.me/counter_strike_css

طبقه بندی موضوعی

این ترانه واس هرکی خواننده خوزستانی ( مهدی الزائری ) رو میخواد گزاشتم

امید وارم ک خوب باشه



واس دانلود روی ادامه مطلب کلیک نمائید.






کانتر سورس بازان
عنوان: تهت بعیونک = درچشمانت گم شدم
حجم: 4.08 مگابایت

by mehdi
insta: mehd0452

telegram: @mehd0452

موافقین ۰ مخالفین ۰ 99/06/30
Mehdi Hamidi

نظرات  (۱)

با سلام ایران منش هستم از سایت بزرگ کانتر سورس ایران که به تازگیا در حال راه اندازی میباشد.

 

 

 

میخاستم خدمتتون عرض کنم شما میتونید به تیم ما ملحق شوید و مطالبتون در یک سایت کامل بگذارید.

 

 

 

اگر قصد اینکار را دارید به سایت ما برید و همون صفحه چت در گوشه پایین سمت راست رو کلیک کنید و بگید که قبول میکنم و...

 

 

 

counter-source.ir

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی